[RASMI]-Telefilem Tunggu Aku Balik


Timeline Cover
Timeline Cover
Telefilem Tunggu Aku Balik
Tunggu Aku Balik, telefilem arahan Shahril Sarjen bersama Rashidi Ishak dibintangi pelakon Talha Harith dan Riena Diana bersiaran pada Sabtu, 30 April 2022 jam 9:00 malam di saluran CH108 Astro Citra.

telefilem tunggu aku balik full movie astro citra

TELEFILEM TUNGGU AKU BALIK

Waktu siaran : Sabtu, 30 April 2022, jam 9:00 malam
Siaran TV : Astro Citra CH108 | Citra Exclusive
Pengarah : Shahril Sarjen, Rashidi Ishak
Produksi : KL Motion Picture Company

PELAKON TUNGGU AKU BALIK

Riena Diana sebagai Mirna
Talha Harith


SINOPSIS TUNGGU AKU BALIK

Mirna (Riena Diana) seorang wanita yang obses dan cemburu bertindak mengurung suaminya di dalam rumah ketika dia perlu berkerja di luar kawasan selama dua minggu kerana risau dia akan berlaku curang.

Telefilem Tunggu Aku Balik Rating: 4.5 Diposkan Oleh: arms
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan