[RASMI]-[SoalJawab-1] Himpunan Soal Jawab Ustaz Azhar Idrus


Timeline Cover
Timeline Cover
[SoalJawab-1] Himpunan Soal Jawab Ustaz Azhar Idrus
Himpunan Soal Jawab Ustaz Azhar Idrus


Soalan 1:

Berlaku jimak diantara saya dan isteri saya, kami mandi wajib. Semasa hendak keluar rumah, sisa mani saya keluar daripada badan isteri. Adakah perlu isteri saya mandi wajib semula?

Soalan 2:

Kalau saya diizinkan Tuhan, saya nak menjadi perdana menteri. tapi sudikah ustaz menjadi penasihat agam saya?

Soalan 3:

Apakah hukum suami yang bekerja di syarikat isteri mendapat gaji bulanan dan memberikan pula nafakah kepada anak dan isterinya?

Soalan 4:

Kalau masih sujud ibu jari kaki kita masih dalam keadaan lurus, tidak dilipat. sah atau tidak ?

Soalan 5:

Kalau pakai kopiah atau songkok hingga tertutup dahi, sahkah sujud atau solat kerana dahi tidak terkena pada tempat sujud

Soalan 6:

Jika dinar, dirham digunakan untuk bermualamat, adakah darurah guna wang kertas berakhir?

Soalan 7:

Bagaimana pula ajaran syiah yang membenarkan pertukaran jantina di Iran, apakah hujah yang membenarkan perbuatan tersebut?

Soalan 8:

Suami selalu main SMS dengan golongan perempuan, mungkin juga kawan lama atau kekasih dia. apa yang harus saya buat? apa pandangan ustaz?

Soalan 9:

Apakah hukum melabur saham melalui pinjaman bank yang mempunyai unsur riba? sebelum ini saya tidak tahu.

[SoalJawab-1] Himpunan Soal Jawab Ustaz Azhar Idrus Rating: 4.5 Diposkan Oleh: layanstreaming.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan