[RASMI]-Dan Aku Jatuh Cinta lakonan Beto Khusyairi dan Nabila Huda


Timeline Cover
Timeline Cover
Dan Aku Jatuh Cinta lakonan Beto Khusyairi dan Nabila Huda
Telemovie Dan Aku Jatuh Cinta ini terbitan International Picture Sdn Bhd dan pengarah Kyoll Hamzah. Disiarkan untuk slot Citra Eksklusif pada Sabtu 3/6/2017 jam 9.00 malam di saluran Astro Citra dan Mustika HD.

dan aku jatuh cinta

Video DanAkuJatuhCinta

Para Pelakon

Beto Kusyairy, Nabila Huda, Zizan Nin, Didie Alias

Sinopsis Dan Aku Jatuh Cinta

Indah tidak dapat menerima kenyataan yang ayahnya telah berkahwin baru dan mula meluangkan masa di luar. Dia berkenalan dengan Kerk, jurulatih selam yang membawanya meneroka lautan dan akhirnya jatuh cinta.
Dan Aku Jatuh Cinta lakonan Beto Khusyairi dan Nabila Huda Rating: 4.5 Diposkan Oleh: layanstreaming.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan