[RASMI]-Girlfriend Aku Dari Neraka The Series lakonan Aiman Hakim dan Sharifah Sakinah


Timeline Cover
Timeline Cover
Girlfriend Aku Dari Neraka The Series lakonan Aiman Hakim dan Sharifah Sakinah

Sambungan dari telemovie Girlfriend Aku Dari Neraka yang ditayangkan tahun lepas. Masih mengekalkan pelakon utama Aiman Hakim Ridza dan Sharifah Sakinah.

Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4 Episod 5
Episod 6 Episod 7&8 Episod 9 Episod 10
Episod 11 Episod 12 Episod 13 Episod 14 Episod 15
Episod 16 Episod 17 Episod 18 Episod 19 Episod 20
Episod 21 Episod 22 Episod 23 Episod 24
**Backup Files sini

Sinopsis Girlfriend Aku Dari Neraka The Series

Kisah mengenai seorang jejaka bernama Rudi, yang merupakan seorang 'player' dan sering kali bertukar teman wanita. Dia kemudian telah jatuh cinta dengan seorang gadis yang diidamkan.


Girlfriend Aku Dari Neraka The Series lakonan Aiman Hakim dan Sharifah Sakinah Rating: 4.5 Diposkan Oleh: layanstreaming.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan