[RASMI]-OST Drama Dia TV3 (Lagu Tema)


Timeline Cover
Timeline Cover
OST Drama Dia TV3 (Lagu Tema)
Dayang Nurfaizah

Berikut senarai lagu yang digunakan dalam drama 'Dia' di TV3. Info lanjut drama klik disini.

Tajuk : Dia
Penyanyi : Dayang Nurfaizah
Komposer & Lirik : Hael, Ezra Kong, Omar K
Lagu Tema : Drama Dia (TV3)


SENARAI LAGU LATAR DRAMA DIA
Qady - Dia
Caliph Busker - Kaulah Dia
Projek Band - Rindu Yang Terluka
Syed Shamim - I Love You
Elyana - Ikhlas Dalam Resah
Wan Azlyn - Izinkan Aku Pergi
Tasha Manshahar - Cinta Apa Ada Nya
Tasha Manshahar - Bukan Aku
Tasha Manshahar - Masih Perlu
Ernie Zakri - Takkan Pudar
Haqiem Rusli - Segalanya
Wani - I Cinta Jer
Ernie Zakri - Ini Yang Ku Mahu
Afee Utopia - Di Hujung Air Mata
Syea Shamim - Cinta Terbaik
Oly Xandria - Harapan Pengertian
Tasha Manshahar feat RJ - Terima Kasih Cinta
Yus Zainal - Kerja
Hez Hazmi - Aku Mula Rindu
Azren Al Bakri - Jangan Kejutkan Aku
Aaron Abdul - Syairkanlah
Jiwa - Qistina
Zizi Kirana - Rahsia Hati
Aisyah Hasnah feat Waris - Kan Bersama Mu
Farah Farhana - Tak Mahu
Farah Farhana - Suka Dengan Mu
Eleena Harris - Iya Iya
Sandra - Hey Kamu
Dayang Nurfaizah - Separuh Mati Ku Bercinta
Nastia - Xpressi
Najwa Latiff - Hilang
Ari Lasso feat Bunga Cinta Lestari - Aku Dan Dirimu

OST Drama Dia TV3 (Lagu Tema) Rating: 4.5 Diposkan Oleh: layanstreaming.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan