[RASMI]-Izinkan Aku lakonan Umie Aida dan Mira Filzah


Timeline Cover
Timeline Cover
Izinkan Aku lakonan Umie Aida dan Mira Filzah
Tayangan Perdana Karya 12 Vol 2: Izinkan Aku arahan bersama Feroz Kader dan protege nya, Nur Syuhada Zamri dari UUM. Telemovie ini akan bersiaran pada Sabtu ini 4 Oktober 2017, jam 9 malam di Astro Citra dan Mustika HD.

izinkan aku

Video IzinkanAku

Para Pelakon

Mira Filzah, Datin Umie Aida, Ryzal Jaafar, Farah Ahmad, Puteri Rafasya, Fea Lofea, Zuhairi Ibrahim.

Sinopsis Izinkan Aku

Mengisahkan tentang seorang gadis yang sangat menyanjungi penulisan arwah ayahnya dan juga ingin menjadi seorang penulis namun mendapat tentangan hebat dari ibunya kerana bagi ibunya, menjadi penulis novel tidak menjanjikan masa depan. Antara kasih sayang ibu, dan minat yang manakah menjadi pilihan?
Izinkan Aku lakonan Umie Aida dan Mira Filzah Rating: 4.5 Diposkan Oleh: layanstreaming.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan