[RASMI]-Drama My Coffee Prince Lakonan Fatah Amin dan Janna Nick


Timeline Cover
Timeline Cover
Drama My Coffee Prince Lakonan Fatah Amin dan Janna Nick
Terbaru di Astro Ria drama My Coffee Prince yang ditayangkan setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10 malam. Drama arahan Michael Ang ini terbitan Juita Viden Sdn Bhd. Bersiaran 28 episod dan bakal memulakan siaran pada 27 November ini.

My Coffee Prince

Para Pelakon

Fattah Amin, Janna Nick, Fahrin Ahmad, Diana Danielle, Daiyan Trisha, Sean Lee, Zain Hamid, Syafiq Ahmad, Ellie Suriaty, Faez Azemi, Sharifah Shahirah, Jasmin Hamid, Ejoy Azari.

Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4 Episod 5
Episod 6 Episod 7 Episod 8 Episod 9 Episod 10
Episod 11 Episod 12 Episod 13 Episod 14 Episod 15
Episod 16 Episod 17 Episod 18 Episod 19 Episod 20
Episod 21 Episod 22 Episod 23 Episod 24 Episod 25
Episod 26 Episod 27 Episod 28
**Backup file sini

Lagu Tema/OST

Tajuk : Sebentar Saja
Penyanyi : Janna Nick

Sinopsis My Coffee Prince

Menceritakan kisah Dani, seorang gadis yang sering disalah anggap sebagai lelaki. Dani tinggal bersama ibunya Zahara dan adiknya Ira. Manakala Rayqal, seorang ahli perniagaan muda tidak mengetahui Dani sebenarnya seorang gadis, lalu menawarkan pekerjaan kepadanya di kafe yang hanya dikhususkan untuk pekerja lelaki. Dani yang perlu bekerja keras untuk menyara keluarganya menerima tawaran tersebut.

Sejak Dani mula bekerja di kafe itu, Rayqal secara tidak sengaja telah jatuh hati kepada Dani. Perasaan ini menyebabkan Rayqal mula meragui seksualiti dirinya kerana di matanya, Dani adalah seorang lelaki. Sementara itu, Dani juga telah mula menyukai Rayqal, namun tidak mahu mendedahkan bahawa dirinya ialah seorang gadis kerana beliau takut kehilangan pekerjaan.

Nantikan kemunculan drama My coffee Prince pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10.00 malam di Astro Ria 104 dan Ria HD 123, terima kasehhh...
Drama My Coffee Prince Lakonan Fatah Amin dan Janna Nick Rating: 4.5 Diposkan Oleh: layanstreaming.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan