[RASMI]-Misteri Jenazah lakonan Kaza dan Bell Ngasri


Timeline Cover
Timeline Cover
Misteri Jenazah lakonan Kaza dan Bell Ngasri
Drama bersiri yang himpunan kisah-kisah misteri jenazah, bersiaran setiap hari Rabu jam 11 malam di Astro Maya HD dan Prima.

Misteri Jenazah

Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4 Episod 5
Episod 6 Episod 7 Episod 8 Episod 9 Episod 10
Episod 11Episod 12Episod 13Episod 14Episod 15

Sinopsis Misteri Jenazah

Suara Dalam Van. Mengisahkan dua orang adik beradik yang selalu bertengkar sehinggalah di saat ibu mereka meninggalkan dunia. Hal ini telah mengakibatkan jenazah ibu mereka berada dalam keadaan yang tidak tenang. (Ep1)

Tangisan Jenazah. Mengisahkan Arman, lakonan Bell Ngasri yang mengalami gangguan buat pertama kali sewaktu bertugas sebagai pemandu van jenazah. Jenazah yang dibawa Arman merupakan kawan lamanya. (Ep2)

Wan Maria. Mengisahkan mengenai roh seorang nenek yang tidak tenang,kerana tidak berpuas hati dengan cara ahli keluarga menguruskan jenazahnya. (Ep3)

Saka Menangis. Berkisarkan mengenai saka yang dibela Rozita sukar untuk melepaskan jenazahnya. Beberapa gangguan mula berlaku dan menyukarkan proses pengurusan mayat Rozita. (Ep4)

Kerana Mulut. Mengisahkan Faizal,yang bercakap besar mengenai perihal tidak pernah sesat dan sebagainya sewaktu bertugas sebagai pemandu van jenazah. Akhirnya,Faizal sendiri yang mengalami pengalaman itu. (Ep5)
Misteri Jenazah lakonan Kaza dan Bell Ngasri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: layanstreaming.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan