[RASMI]-Aku Bukan Spy (2017) Full Movie


Timeline Cover
Timeline Cover
Aku Bukan Spy (2017) Full Movie

Tonton Online Download Full Movie Filem Aku Bukan Spy aka Spy In Love (2017)

Filem Aku Bukan Spy aka Spy In Love (2017)

Saksikan Filem Melayu Terbaru 2017 bertajuk "Aku Bukan Spy aka Spy In Love" gabungan antara negara Malaysia dan Indonesia yang bakal ditayangkan bermula 19 Januari 2017. Antara pelakon yang diketengahkan dalam filem Aku Bukan Spy aka Spy In Love ini ialah Nasha Aziz, Hamish Daud, Ray Sahetapy, Shafira Umm, Keith Foo, Siti Saleha dan Pong Hardjatmo.

Sinopsis Filem Aku Bukan Spy (2017)

Filem Aku Bukan Spy aka Spy In Love ini mengisahkan seorang lelaki Indonesia bernama Putra yang bekerja di sebuah hotel menjalin hubungan dengan seorang gadis Malaysia bernama Pevita yang turut bekerja di hotel sama. Mereka merancang ingin berkahwin di Pulau Pinang, Malaysia. Bagaimanapun rancangan mereka untuk berkahwin dihalang oleh abang Putra, Ray, yang merupakan bekas ejen perisik Indonesia apabila Ray mengetahui ibu Pevita sebenarnya seorang ejen rahsia yang telah melakukan penculikan terhadap beberapa tokoh bank dunia. Tetapi Ray dan Fariza perlu bekerjsama apabila pelbagai halangan perlu dihadapi mereka termasuk cubaan bunuh oleh kumpulan gangster.

Treler Filem Aku Bukan Spy (2017)

LINK FULL MOVIE FILEM AKU BUKAN SPY AKA SPY IN LOVE (2017) : AKAN DIKEMASKINI

Aku Bukan Spy (2017) Full Movie Rating: 4.5 Diposkan Oleh: layanstreaming.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan