[RASMI]-Aku Haus Darahmu (2017) Full Movie


Timeline Cover
Timeline Cover
Aku Haus Darahmu (2017) Full Movie

Tonton Online Download Full Movie Filem Aku Haus Darahmu (2017)

Filem Aku Haus Darahmu (2017)

Saksikan Filem Seram Melayu Terbaru 2017 bertajuk "Aku Haus Darahmu" yang akan ditayangkan pada 2 Februari 2017. Antara pelakon yang diketengahkan dalam Filem Aku Haus Darahmu ini ialah Deanna Yusoff , Nad Zainal, Farhanna Qismina , Zoey Rahman serta pelakon baru, Amalia Syakirah.

Sinopsis Filem Aku Haus Darahmu (2017)

Filem Aku Haus Darahmu (2017) mengisahkan tentang sekitar tahun 1980an, seorang ahli antropologi dan dua orang rakannya telah mengembara ke pedalaman Malaysia untuk merakam tarian suku. Apabila mereka tiba di sebuah perkampungan kecil yang diuruskan oleh seorang wanita dan pembantunya, perkara aneh dan menyeramkan mula berlaku.

Treler Filem Aku Haus Darahmu (2017)

LINK FILEM AKU HAUS DARAHMU (2017) FULL MOVIE : AKAN DIKEMASKINI

Aku Haus Darahmu (2017) Full Movie Rating: 4.5 Diposkan Oleh: layanstreaming.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan