[RASMI]-Drama Sesegar Nailofar (TV1)


Timeline Cover
Timeline Cover
Drama Sesegar Nailofar (TV1)
Sesegar Nailofar

Nantikan drama adaptasi novel Sesegar Nailofar karya Zaid Akhtar. Mebawakan gandingan utama Erwin Dawson, Hanna Aqeela dan Aishah Azman. Drama terbitan produksi NS Star Studio ini diarahkan oleh Amor Rizan. Akan menemeui penonton di saluran RTM TV1. 

JUDUL : SESEGAR NAILOFAR
JUMLAH EPISOD : 13 episod
TARIKH TAYANGAN : 2018
SIARAN TV : RTM TV1
PENULIS NOVEL : Zaid Akhtar
PENGARAH : Amor Rizan
TERBITAN : NS Star Studio
PELAKON : Erwin Dawson, Hanna Aqeela, Aishah Azman, Kodi Rasheed, Zarina Zainuddin, Inas Sofea, Naszeli Ngasri, Nelissa Edreena, Shahriza Mahmud, Leeza Zain

WATAK PELAKON
Erwin Dawson sebagai Iqbal
Hanna Aqeela sebagai Hazwani
Aishah Azman sebagai Salsabila
Kodi Rasheed sebagai Nazim

SINOPSIS SESEGAR NAILOFAR
Cinta Iqbal bersama Salsabila cuma singgah seketika. Cinta yang bertahta di hati yang hanya seketika sahaja itu bukan untuk menjadi tragedi kecewa dalam kehidupan. Iqbal yang membawa cintanya dengan Salsabila ke bumi Jorden terpaksa akur dengan ketentuan 'Jodoh itu ditentukan oleh Nya'. Salsabiah telah dijodohkan dengan pilihan keluargannya.

Hazwani yang selalu hadir membawa mesej kedamaian dan santun mengusik hati Iqbal. Iqbal dalam diam memberi harapan pada Hazwani. Hazwani tidak duduk menyepi sebaliknya menjalinkan rasa menghargai menyanjungi pemuda yang diminatinya dalam email yang bernama 'Nailofar'. 

Drama Sesegar Nailofar (TV1) Rating: 4.5 Diposkan Oleh: layanstreaming.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan